Engie contact online si telefon serviciul clienti

Engie este o companie globala lider in sectorul energiei si al serviciilor, angajata intr-o transformare ecologica si digitala pentru a raspunde nevoilor unui viitor mai sustenabil. Cu o prezenta puternica pe pietele din intreaga lume, Engie ofera solutii inovatoare in domeniul energiei electrice, gazelor naturale, energiei regenerabile si al eficientei energetice.

Scopul companiei este de a sprijini tranzitia energetica si de a furniza clientilor sai servicii care sa contribuie la un mediu mai curat si mai eficient din punct de vedere al consumului de resurse. Indiferent daca esti un client rezidential, o afacere sau o institutie publica, Engie ofera solutii personalizate si suport constant pentru a satisface diversele cerinte energetice ale acestora.

Telefon contact serviciul clienti Engie

Serviciul Clienti Engie este dedicat sa iti ofere suportul necesar pentru orice intrebare sau problema legata de serviciile de energie electrica si gaze naturale. Fie ca ai nevoie de informatii despre facturi, modificarea datelor de contact sau orice alt aspect legat de contractul tau, echipa Engie este disponibila sa te ajute prin intermediul numarului de telefon dedicat.

Telefon Call Center

Call Center: 021.9366 (disponibil de luni pana vineri, intre 08:00 si 20:00)
Numar international (pentru apeluri din afaceri externe): 0040.21264.0100
Fax: 021 264 01 01

Telefon urgente Engie

Distrigaz Sud Retele
Tel: 021.9281 / 031.9031 / 0800.877.778

Premier Energy
Tel: 0800.080.003

Progaz P&D
Tel: 0800.877.642

Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ
Tel: 0800.872.674

Distribuitori si numere de contact pentru electricitate
Retele Electrice Muntenia (Bucuresti, Judetul Muntenia)
Tel: 021.9291 / 0800.070.888

Despre Engie

Engie este o companie globala de top in domeniul energiei si al serviciilor, dedicata sa sprijine tranzitia catre un viitor mai sustenabil si mai eficient energetic. Cu o prezenta semnificativa pe pietele internationale, Engie furnizeaza solutii inovatoare pentru energie electrica, gaze naturale, energii regenerabile si eficienta energetica, avand ca scop principal reducerea impactului asupra mediului si promovarea unui consum responsabil de resurse.

In Romania, Engie este un furnizor de energie electrica si gaze naturale, oferind atat solutii pentru clienti rezidentiali, cat si pentru afaceri si institutii publice. Compania se angajeaza sa isi sprijine clientii in tranzitia catre o energie mai verde si mai accesibila, punand la dispozitie produse si servicii care sa contribuie la un viitor sustenabil. Engie promoveaza inovatia tehnologica si digitalizarea, astfel incat utilizatorii sa poata beneficia de cele mai bune solutii energetice, adaptate nevoilor lor specifice.

Date de contact Engie

Datele de contact Engie sunt esentiale pentru orice client care doreste sa obtina asistenta rapida si eficienta pentru serviciile de energie electrica si gaze naturale. Indiferent daca ai nevoie de informatii legate de facturi, schimbarea titularului de contract, modificarea datelor de contact sau orice alta solicitare, Engie iti pune la dispozitie multiple canale de comunicare.

Fax: 021 264 01 01
Adresa fizica: Bd. Marasesti nr. 4-6, sector 4, Bucuresti (Registratura), Directia Comercializare Energie
E-mail: consiliere-clienti@engie

Deranjamente Engie

In cazul in care intampini deranjamente sau probleme tehnice legate de furnizarea de energie electrica sau gaze naturale, Engie pune la dispozitie numere de contact pentru a solicita interventia rapida:

Pentru deranjamente la gaze naturale

Distrigaz Sud Retele
Tel: 021.9281 / 031.9031
Tel gratuit: 0800.877.778

Premier Energy
Tel gratuit: 0800.080.003

Progaz P&D
Tel gratuit: 0800.877.642

Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ
Tel gratuit: 0800.872.674

Pentru deranjamente la electricitate

Retele Electrice Muntenia (Bucuresti si judetul Muntenia)
Tel: 021.9291
Tel gratuit: 0800.070.888

Program de lucru Engie

Program centre relatii cu clientii

Alexandria
Adresa: Strada Viitorului nr. 58, jud. Teleorman
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00

Bucuresti
Adresa: Bd. Marasesti nr. 4-6, Sector 4
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:30

Bucuresti – Auchan Titan
Adresa: Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 33A, Sector 3 (in incinta magazinului Otto Broker)
Program: Luni – Vineri: 09:00 – 17:00

Bucuresti – Baneasa Shopping City
Adresa: Soseaua Bucuresti – Ploiesti nr. 42D, Sector 1, Baneasa Shopping City, Aripa Feeria, langa Carrefour
Program: Luni – Duminica: 10:00 – 22:00

Bucuresti – Plaza Romania
Adresa: Bd. Timisoara nr. 26, Sector 6, Centrul Comercial Plaza Romania, nivel subsol
Program: Luni – Duminica: 10:00 – 22:00

Brasov
Adresa: Str. Bisericii Romane nr. 107A, jud. Brasov
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Brasov – Coresi Shopping Resort
Adresa: Str. Zaharia Stancu nr. 1, jud. Brasov, Centrul Comercial Coresi Shopping Resort, in magazinul partener Otto Broker
Program: Luni – Vineri: 10:00 – 13:30; 14:15 – 18:00

Braila
Adresa: Bd. Dorobantilor nr. 41, bl. B9, parter, jud. Braila
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Buzau
Adresa: Str. Unirii, bloc 16 E, parter, jud. Buzau
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Caracal
Adresa: Str. Toma Rusca nr. 3, jud. Olt
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00

Calarasi
Adresa: Str. Luceafarului nr.22, jud. Calarasi
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 15:30

Campina
Adresa: Str. Eruptiei nr. 9, jud. Prahova
Program: Luni, Miercuri si Vineri: 09:00 – 15:30

Campulung
Adresa: Str. Negru Voda nr. 163, jud. Arges
Program: Luni – Marti: 09:00 – 16:00

Constanta
Adresa: Str. Vasile Parvan nr. 16, jud. Constanta
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Craiova
Adresa: Str. Bibescu nr. 33, jud. Dolj
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Craiova – Mall Electroputere
Adresa: Calea Bucuresti nr. 80, jud. Dolj, Centrul Comercial Mall Electroputere, parter
Program: Luni – Duminica: 10:00 – 22:00

Curtea de Arges
Adresa: Str. Negru Voda nr. 119, jud. Arges
Program: Miercuri: 09:00 – 12:00; 12:30 – 16:00

Fagaras
Adresa: Aleea Gazului nr. 1, jud. Brasov
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00

Filiasi
Adresa: Bd. Racoteanu nr. 151, bloc A2, scara 1, parter, jud. Dolj
Program: Joi: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00

Focsani
Adresa: Bd. Independentei nr. 6, bloc 6, parter, jud. Vrancea
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 15:30

Galati
Adresa: Str. Regiment 11 Siret nr. 46A, jud. Galati
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Giurgiu
Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, Complex Danubius
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00

Mioveni
Adresa: Str. Carol Davila nr. 1, jud. Arges
Program: Vineri: 09:00 – 16:00

Oltenita
Adresa: Str. Tineretului nr. 150, jud. Calarasi
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00

Pitesti
Adresa: Bd. I.C. Bratianu nr. 24, bl. A1, parter, jud. Arges, langa Policlinica nr. 2
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Ploiesti
Adresa: Str. Trei Ierarhi nr. 9, jud. Prahova
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Ramnicu Valcea
Adresa: Str. Ferdinand nr. 34A, jud. Valcea
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Sfantu Gheorghe
Adresa: Str. Fabricii nr. 3, jud. Covasna
Program: Luni – Vineri: 09:00 – 12:00; 12:30 – 16:00

Slatina
Adresa: Str. Textilistului nr. 8B, jud. Olt
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Slobozia
Adresa: Str. Lacului nr. 6A, jud. Ialomita
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 15:30

Targoviste
Adresa: Str. Plt. Ditescu Stan nr. 1 – 3, jud. Dambovita
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Targu Jiu
Adresa: Str. Constantin Brancusi nr. 11 – 13, jud. Gorj
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 16:00

Tecuci
Adresa: Str. 13 Septembrie nr. 5 (in incinta sediului Apa – Canal S.A.), jud. Galati
Program: Luni – Joi: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00
Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 15:00

Turnu Magurele
Adresa: Sos. Alexandriei nr. 15, jud. Teleorman
Program: Luni – Vineri: 08:30 – 15:30

Program Call Center Engie

Luni 08:00 – 20:00
Marti 08:00 – 20:00
Miercuri 08:00 – 20:00
Joi 08:00 – 20:00
Vineri 08:00 – 20:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

Chat Gia Engie

Chat Gia Engie este un serviciu online interactiv oferit de Engie, care permite clientilor sa interactioneze rapid si eficient cu reprezentantii companiei. Acesta functioneaza pe platformele de comunicare digitala ale Engie, cum ar fi site-ul oficial sau aplicatia mobila, oferind o metoda rapida de a rezolva intrebarile sau solicitarile legate de serviciile de energie electrica si gaze naturale.

Prin intermediul Chat Gia Engie, utilizatorii pot obtine raspunsuri instantanee la intrebari frecvente, pot solicita informatii legate de facturare, schimbari ale datelor de contact, gestionarea contului, optiuni de plata, si multe altele. Acesta este un instrument util pentru a economisi timp si pentru a primi ajutor fara a fi nevoie sa contactezi un agent prin telefon sau sa vizitezi un centru de relatii cu clientii.

Factura online Engie

Factura online Engie este un serviciu care le permite clientilor Engie sa primeasca, vizualizeze si plateasca facturile pentru energia electrica si gaze naturale intr-un mod rapid si eficient, direct pe internet, fara a fi nevoie de documente fizice. Acesta este un serviciu convenabil care contribuie la reducerea hartiei si faciliteaza gestionarea costurilor in mod digital.

Beneficiile Facturii Online Engie
Accesibilitate: Clientii pot accesa facturile online in orice moment, de pe orice dispozitiv (telefon mobil, tableta sau calculator), fara a fi nevoie sa astepte livrarea fizica a facturii.
Plata rapida: Serviciul permite plata facturii online direct prin diverse metode, inclusiv card bancar, transfer bancar sau alte optiuni de plata disponibile, facand procesul mai rapid si mai sigur.
Eco-friendly: Factura online ajuta la reducerea consumului de hartie, contribuind astfel la protejarea mediului inconjurator, un pas important in directia sustenabilitatii.
Usurinta in gestionarea contului: Clientii pot vizualiza istoricul facturilor, pot verifica consumul de energie si pot solicita clarificari sau suport direct prin contul lor online.
Nu mai pierzi termenul de plata: Fiind disponibila permanent, factura online iti permite sa nu mai pierzi termenul de plata, avand intotdeauna o copie accesibila si usor de gestionat.

Cum sa activezi Factura Online Engie
Pentru a beneficia de acest serviciu, clientii trebuie sa isi creeze un cont in platforma Engie sau sa isi actualizeze datele existente. Odata activat, serviciul de facturare electronica le va permite sa primeasca toate facturile direct in contul lor de client.

Intrebari frecvente Engie

Cum pot contacta Engie pentru asistenta?
Pentru asistenta, poti contacta Engie la numarul de telefon 021.9366. Acesta este disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 si 20:00. Daca te afli in afacerea tarii, poti suna la 0040.21264.0100. De asemenea, poti accesa serviciile de suport prin formularul de contact disponibil pe site-ul oficial al Engie sau vizitand unul dintre centrele de relatii cu clientii.

Care este programul centrelor de relatii cu clientii Engie?
Centrele de relatii cu clientii Engie sunt deschise de luni pana vineri, cu program variabil in functie de locatie. De exemplu, in Bucuresti programul este de luni pana vineri, intre 08:30 si 16:30, iar in alte locatii, cum ar fi Brasov sau Alexandria, programul este intre 08:30 si 16:00. Pentru detalii precise, viziteaza site-ul oficial al Engie sau verifica centrul cel mai apropiat.

Cum pot raporta un deranjament la gaz sau electricitate?
Pentru deranjamente la gaz sau electricitate, Engie recomanda sa contactezi operatorii de distributie din zona ta. De exemplu, pentru gaz, poti apela Distrigaz Sud Retele la 021.9281 sau 0800.877.778. Pentru electricitate, Retele Electrice Muntenia poate fi contactata la 021.9291 sau 0800.070.888.

Cum pot primi factura Engie online?
Pentru a primi factura online, trebuie sa activezi serviciul de facturare electronica in contul tau de client Engie. Dupa activare, vei primi toate facturile direct in contul tau, iar plata poate fi realizata rapid prin diverse metode online. Factura va fi disponibila in orice moment, iar tu vei putea urmari consumul si istoricul facturilor direct din platforma.

Care este numarul de telefon pentru urgentele legate de gaz?
Pentru urgentele de gaz, poti contacta operatorul Distrigaz Sud Retele la 021.9281 sau la 0800.877.778. Aceste numere sunt disponibile 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, pentru a gestiona orice situatie de urgenta.

Cum pot schimba titularul contractului Engie?
Pentru schimbarea titularului unui contract Engie, poti accesa site-ul oficial si completa formularul corespunzator sau te poti adresa unui centru de relatii cu clientii Engie. In perioada 28 aprilie – 5 mai, serviciul online pentru schimbarea titularului nu va fi disponibil, dar te poti adresa unui centru sau sa contactezi serviciul telefonic la 021.9366.

Unde se afla centrele de relatii cu clientii Engie?
Engie are centre de relatii cu clientii in multiple locatii, inclusiv in Bucuresti, Brasov, Constanta, Craiova si multe altele. De exemplu, in Bucuresti, centrele se afla pe Bd. Marasesti nr. 4-6, Sector 4, iar in Constanta, centrul se muta la Str. Stefan cel Mare nr. 44, Bloc M16, parter, din 12 mai.

Ce trebuie sa fac in cazul unui deranjament de electricitate?
In cazul unui deranjament de electricitate, te recomandam sa contactezi Retelele Electrice Muntenia la 021.9291 sau 0800.070.888 pentru a raporta problema. Daca se inregistreaza intreruperi majore, acestia vor interveni rapid pentru remedierea situatiei.

Cum pot plati factura Engie?
Facturile Engie pot fi platite online, prin card bancar sau prin transfer bancar, direct din contul de client Engie. De asemenea, poti plati factura si in centrele de relatii sau prin diverse parteneri de plata, cum ar fi magazinele partenere.

Ce trebuie sa fac daca am un miros de gaz in casa?
In caz de miros de gaz, este esential sa opresti imediat alimentarea cu gaz si sa iesi din incapere. Apoi, contacteaza operatorul Distrigaz Sud Retele la 0800.877.778 pentru a raporta problema si pentru a primi asistenta rapida. In cazul unei urgente, acestia vor interveni imediat pentru a asigura siguranta locuintei tale.

Engie este un furnizor important de solutii energetice, oferind servicii de calitate si suport pentru clientii sai prin multiple canale de comunicare, inclusiv numere de telefon dedicate, centre de relatii cu clientii si optiuni online. Compania se angajeaza sa raspunda rapid la cerintele si nevoile consumatorilor, asigurandu-se ca acestia beneficiaza de servicii de energie fiabile si eficiente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *